Fiskis Petrus
Icke Medlem
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 404 — Övrigt
Anledning: Fusk, undviker PC check när han blir ombedd.
Personal: Momo
Datum: 2025-12-23
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hade spelat Fivem non-stop i runt 3 år, var trött på rp och hade massa annat för mig. Det var ganska exakt 6 månader sedan jag skaffade eulen eftersom jag bara väntade på en anledning att bli bannad. Hade fusket på min dator från början av december 2025 innan jag blev bannad 23 december. Åkte mest bara runt på servern och lyssnade på musik eftersom nästan alla andra jag spelade med hade slutat spela nästan helt. Hann ha fusket på servern max 5 timmar innan jag blev bannad. Dagen jag blev bannad så åkte jag runt i gs eftersom vi hade gänghus där om jag inte minns fel. Var vid rondellen ungefär när jag hörde skott komma bortifrån, så jag tänkte att jag skulle åka och kolla vad som hände. Jag hittade en kille som låg död och åkte fram till honom, nästan direkt kommer en till bil och plockar upp honom. De tror såklart att jag har skjutit honom, de börjar hetsa otroligt mycket och jag tillbaka så jag var riktigt irriterad så jag hetsade tillbaka, sen hoppar de ut ur bilen och börjar skjuta mot mig. Jag kör iväg och åker ungefär till gs pizzeria, där stannar jag och kollar om de som hoppade ut på mig följde efter vilket de gjorde. Jag hoppade ut och började skjuta mot dem. Har ingen aning om hur många jag dödade men det var minst en person. Min bil var sönder så jag började springa därifrån. Runt 3 min efter skriver en staff till mig att hoppa support. Visste redan att jag skulle bli bannad så jag hoppade in i support och undrade vad de ville. Staffsen sa att de villa göra en pc check på mig. Jag var redan irriterad och sa till dem att de "bara var sura" eftersom de hade "förlorat" scenariot. Sen lämnade jag samtalet och blev ganska snabbt bannad från både discord och servern.
Tar du ansvar för det som hände? Ja absolut, det var bara jag som valde att köra med fusk och fick ta konsekvenserna för det. Det är såklart något jag ångrar när jag ser tillbaka på alla minnen på servern och alla kompisar man har fått under tiden. Men jag var också en del av problemet på servern vilket gör att jag förstår att jag fick en permanent avstängning.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag vet att det inte finns någon vits med att fuska, det är varken kul och så blir man bannad snabbt, det förstör bara servern och gör den o-spelbar. Sen måste man inte bli p-bannad bara för att ta en paus, kändes alltid som att jag antingen skulle vara på servern 24/7 eller inte alls. Har lärt mig att inte ta servern förgivet, har nästan växt upp med denna servern från tidig tonåring tills nu (unc). Saknar verkligen Unive, det var där jag mådde som bäst och saknar varje sekund på servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag nu vet att det inte är värt att fuska, det kommer inte bli roligare. Det som man verkligen kommer ihåg är inte när man fuskar utan alla roliga scenarion under åren som gått. Inget montage eller kill kan bli bättre än dessa minnen. Så det är verkligen inte värt att fuska. Jag har aldrig varit någon problemspelare eller något sådant. Fick några bans tidigt 2022 tror jag eftersom jag lallade runt lite när jag började spela. Vill verkligen fortsätta att bidra till servern där jag trivs bäst. Finns en anledning till att jag inte har börjat spela på någon annan server. Unive är unikt!
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://limewire.com/d/MQKMe#igoicndvVH
detta är det enda jag har
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja