Nekad Anton Hjörring | Beslut Överklagan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Hjörring

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Ditt discord namn: antonio

Ditt Hex-ID: steam:110000164d65559

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim 20 dagar ban

Vem/vilka tog beslutet? spooky och mowgli

Varför tror du själv att beslutet togs? för att på klippet som används som bevis så står det två poliser och riktar mot mig

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att beslutet är felaktigt eftersom att om man kollar på klippet som har blivit lagt som bevis så ser man att jag är fast i ett staket och det är eftersom att jag blev pittad utav dem när jag körde i 250 och efter det så ser man på klipet att de pittar ännu en gång när jag är påväg ut ur bilen och den pitten gör att jag blir ragdollad så om de inte hade pittat från första början hade jag varit den som stog och riktade på dem så då tycker jag att de vdmade mig för att få större chans att vinna scenariot och därför tycker jag att det är dem som borde fått åtgärd och inte jag i detta fallet. Och sen att jag hetsade i ooc var eftersom att de pittade mig som jag skrev och det gjorde att jag skulle bli tagen och när de nu då ragdollade mig så ville jag rikta på dem så att de skulle välta över min bil så att scenariot skulle fortsätta som det hade varit om de inte pittade fast då börjar dem skjuta och jag väljewr att inte skjuta tillbaka och då dör jag och då blev jag förbannad för att det ändå som gjorde att jag dog och hamnade i fängelse var just för att de pittade från första början.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mYqihOgVPCmRX5mqZ?invite=cr-MSwxYzgsNjQ4Mjg1NzY5 https://medal.tv/games/gta-v/clips/mXZstEEhphCiT3zQV?invite=cr-MSxlT1csNjI5NjgzNDg4&v=31

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka