Nekad 1Akmed | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Akmed

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
39
Blacklist-referens
ID: 33 — Moddare
Anledning: spoofer
Personal: Jaakoob10
Datum: 2024-12-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Eftersom detta var för ett och ett halvt år sedan så kommer jag inte ihåg direkt i detalj vad som hände men jag kommer ihåg att jag var med i ett gäng som hette 999 och väldigt många personer i detta gäng hade Fusk och jag la en del pengar på gänget vid uppköpet så jag ville verkligen inte lämna detta gäng och detta var innan jag visste att dom fuskade och sen när vi hade köpt upp gänget så vart jag Vice Boss och då sa Bossen till mig att jag skulle köpa en fusk meny som hette Skript.gg och sen sa han att om jag inte köpte Fusket så skulle jag bli kickad ifrån gänget och då föll jag för grupptrycket och valde att köpa fusket och sen så valde jag att köra med det för att dom tvingade mig och dom sa till mig att sitta i en "Meta" Discord och så sa dom en gång när vår bil gick sönder inne på servern att jag skulle gå in i menyn och gå in i en sektion där man kunde laga bilen man satt i och så sa dom åt att skulle laga bilen och om jag inte skulle göra det så skulle dom kicka mig ur gänget och då valde jag att laga bilen via fusk menyn och sedan efter det vart jag bannad av Jaakob10. Och efter det valde jag att göra något dumt och det vara att köpa en så kallad Spoofer och valde mig att spoofa in på server för att bossen i gänget sa att om jag köpte krim på ett nytt discord konto så skulle jag få tillbaka min vice boss roll i gänget. Och nu i efterhand märker jag att det var väldligt dumt och omognet

Tar du ansvar för det som hände? Ja, Jag tar ansvaret för att jag valde att välja att först använda mig utav av en sån kallad "Mod meny"

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig väldigt mycket då jag har blivit 1 och ett halv år äldre och väldigt mycket mognare och jag har inte kört fivem på hela denna tiden och jag har lärt mig mycket att det är väldigt dåligt att fuska för att man kommer ingen stans i livet när man fuskar och att man bara kommer en liten bit när man fuskar men när man gör saker ärligt kan man komma hur långt man vill bara man gör rätt för sig.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag ska få en till chans för att jag har blviit väldigt mycket mognare och inte håller på med och fuska och kan till och med pc Checkas för att verifiera att jag inte fuskar längre så ifall ni väljer att gå igenom min dator kommer inga fusk filer finnas då jag inte har fuskat sen jag vart tvingad med gruptryck förut

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvär har jag inte det

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka