Accepterad Ojje | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895237689/

Ditt Hex-ID: 110000137ba8a39

Vad är din discord tagg? Ojje#7664

Vem var det som bannade dig? Kan Philip kolla på denna tack

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Ägare diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför staffsen valde att banna mig är självklart. Jag gjorde ett misstag som jag ska straffas för. Staffsen bannade mig eftersom jag skickade ut en olämplig blid i en chatt. Jag får stå för mitt kast och jag vet att jag gjorde fel. Men problemet var att jag föll för grupptryck. Vi satt flera grabbar i ett samtal och jag hade haft en dåligt dag. Och av allt tjafs och den höga ljudnivån så blev inget bättre. Sen blev de hetsigt och jag föll för grupptryck och skickade ut en olämplig bild och sedan vart jag bannad. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Detta skulle aldrig ha hänt och vet inte ens hur jag tänkte. Ber verkligen om förlåtelse. Detta ska aldrig hända igen. Snälla ge mig en ny chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord med ett par vänner och folk jag inte känner, jag hade haft en väldigt dålig dag. Hade bråkat med en av mina närmsta vänner, har massa ångest över andra privata saker som gör att jag inte fokuserar så bra i skolan och hade samma dag fått hem att jag kanske inte skulle klara vissa ämnen om jag inte började ta skolan på allvar. Detta gjorde att jag redan vad irriterad och less på livet den dagen och det gjorde bara saken värre att dom i discord satt och tjafsade och skrek ännu mer. Eftersom jag redan var ganska nere krävdes det inte mycket för att glaset skulle rinna över så att säga. Allt detta gjorde så att jag föll för grupptryck och gjorde en väldigt dum sak som jag skäms över. Jag är verkligen ledsen för mitt beteende och det ska aldrig nånsin ske igen. Alla är människor och alla gör fel, jag gjorde ett misstag som jag är extremt ledsen över, jag ber verkligen om ursäkt från botten av mitt hjärta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och ett par vänner samt folk jag inte känner satt och prata i discord. Efter en stund börjar konversationen mellan folk bli hetsiga och allt gick över styr. Själv hade jag en väldigt dålig dag. Ni vet sånna dagar man bara blir irriterad av allt. Just en sån dag hade jag. Med allt tjafs och den höga ljudnivån började jag irriteras. Med hjälp av grupptrycket så fick dem mig att göra ett dumt misstag. Vilket jag nu i efterhand skäms över. Jag valde då att skicka ut en bild på en speciell person. Vilket inte är okej överhuvudtaget. Förstår helt varför jag är bannad och anser inte att det är felaktigt. Bannen är korrekt och jag får stå för mitt kast. Men jag är här för att överklaga. Jag är medveten om att jag gjorde fel och det ska aldrig ske igen. Har alltid varit lojal mot servern. Har bidragit med bra rp och alltid försökt göra mitt bästa i alla delar av rpn. Men jag gjorde ett misstag. Vill som sagt be om ursäkt för mitt beteende till 320 och karimo. Detta ska aldrig ske igen. Det var ett misstag som inte borde ha hänt. Det jag ber av er är att ni ger mig en till chans på servern. Vill verkligen visa den bättre sidan av mig. Förlåt❤️

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte hur många banns jag har exakt, men har 2 banns som jag gjort överklagan på (båda godkända). Den ena var precis när jag började på servern och inte kunde reglerna så bra gällande ooc och sånt. Vägarna var osynliga och råkade försäga mig, sa ingame "spelet laddas inte in för mig". Lärde mig av den avstängningen vad ooc var för något.

Den andra bannen var också precis när jag började på servern, åkte runt och sladdade och lallade runt med polisen och blev avstängd för copbait och suntförnuft. Lärde mig av denna avstängningen att spela med suntförnuft och att inte åka runt och lalla med polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns mycket som kunde gjorts annorlunda, jag hade kunnat vara starkare som person och inte falla för de som dom andra tyckte. Jag skulle haft en egen åsikt och faktiskt tänkt efter innan jag gjorde något som jag fick ångra. Tyvärr så föll jag för grupptryck och det är något jag än idag ångrar. Vi alla är människor i slutändan och alla gör misstag, jag förstår vad jag gjorde för fel och har förbättrat mig som person och jobbar med mig själv varje dag för att inte göra liknande misstag. Jag förstår till 100% varför jag är bannad från servern och förstår helt om jag inte är välkommen tillbaka. Isåfall vill jag tacka för min tid och hoppas att du Philip, uppnår det du vill med servern och önskar er alla lycka till. Det jag gjorde var extremt lågt gjort och jag förstår verkligen vad jag gjort för fel och ångrar det väldigt mycket. Inget av detta skulle ha hänt men jag hade verkligen en riktigt dålig dag och jag gjorde ett misstag. Inget av de jag sa eller gjorde är något som jag faktiskt menar mot någon. Jag vill verkligen be om ursäkt för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig väldigt mycket efter min bann. I framtiden kommer jag tänka efter riktigt noga innan jag gör saker som jag kommer ångra efter. Jag kommer inte lyssna på vad andra tycker att jag ska göra utan jag kommer i framtiden att ta egna beslut för att inte göra samma dumma saker igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tycker fortfarande detta är allmänt skevt och skumt och jag tycker du borde skämmas, jag köper inte riktigt dina förklaringar med grupptryck, man måste ändå någonstans ha ett vett och förnuft mot andra, annars blir man en idiot. Jag kommer ändå unbanna dig, men kommer inte ha någon tolerans för minsta lilla för din del.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka