Nekad liam1234 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam1234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 224 — Övrigt
Anledning: fusk
Personal: cmail666
Datum: 2025-09-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv okej så jag fuskade och det ångrar jag verkligen jättemycket och jag vill verkligen börja med att säga förlåt för det jag gjorde för jag vet att det var helt fel och jag vet att jag inte borde ha gjort det överhuvudtaget. jag använde något som jag inte skulle ha använt och det var ett väldigt dumt beslut från min sida och jag förstår verkligen det nu i efterhand. jag tänkte inte tillräckligt mycket på konsekvenserna just då och det var verkligen ett stort misstag av mig. nu när jag tänker tillbaka på det så känns det bara väldigt dumt och onödigt och jag ångrar mig verkligen jättemycket över att jag gjorde det. jag sitter verkligen och tänker på det här ofta och jag önskar verkligen att jag aldrig hade gjort det från början för det var verkligen inte värt det alls. jag vill verkligen säga förlåt för att jag bröt mot reglerna och för att jag gjorde något som jag inte borde ha gjort. jag vet att det var mitt eget fel och jag försöker inte skylla på någon annan alls utan jag erkänner helt och hållet att det var mitt misstag. jag är verkligen väldigt ledsen över det här och jag ångrar mig verkligen mycket och jag önskar verkligen att jag kunde ta tillbaka det men det kan jag ju tyvärr inte göra nu.

Tar du ansvar för det som hände? ja absolut jag tar fullt ansvar för det som hände och jag försöker verkligen inte skylla på någon annan eller hitta på ursäkter för det jag gjorde. jag vet att jag bröt mot reglerna och jag vet att det var helt mitt eget beslut och mitt eget fel. jag erkänner verkligen att jag gjorde fel och jag vill verkligen säga förlåt för det. jag förstår varför jag blev bannad och jag förstår att regler finns av en anledning och jag borde verkligen ha tänkt efter mycket mer innan jag gjorde något så dumt. det finns egentligen inga bra ursäkter för det jag gjorde och därför vill jag bara vara ärlig och säga att det var mitt misstag. jag är verkligen väldigt ledsen över det och jag vill verkligen visa att jag menar det när jag säger att jag tar ansvar för allt som hände och att jag verkligen ångrar mig.

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig väldigt mycket av det här och det viktigaste jag har lärt mig är att det verkligen inte är värt det att fuska. det kanske känns som en genväg i stunden men i slutändan leder det bara till problem och konsekvenser och det har jag verkligen förstått nu. jag har också lärt mig att regler finns där av en anledning och att man måste respektera dem. om jag fick chansen igen så skulle jag aldrig ens tänka tanken på att göra något sådant igen för jag vet nu hur dumt det var och hur mycket man kan förlora på det. jag skulle bara spela normalt och ha kul på rätt sätt och följa alla regler precis som man ska göra. jag vill verkligen visa att jag har lärt mig av det här misstaget och att jag aldrig vill hamna i en sådan situation igen. Jag har också varit bannad i över ett år nu.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en till chans eftersom jag verkligen ångrar det jag gjorde och jag menar verkligen min ursäkt. jag vet att det jag gjorde var fel och jag vet att det var ett stort misstag men jag hoppas att ni kan se att jag verkligen har lärt mig av det. att bli bannad har verkligen fått mig att inse hur dumt det var och hur mycket jag faktiskt uppskattar att spela. jag saknar verkligen att kunna spela normalt och jag skulle verkligen uppskatta en chans till att visa att jag kan följa reglerna och bete mig rätt. jag lovar verkligen att om jag får en till chans så kommer jag aldrig göra något sådant igen. jag vill bara kunna spela normalt och ha kul och följa reglerna som alla andra. jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en möjlighet att visa att jag kan göra rätt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har tyvärr inga specifika bevis som clips eller screenshots att skicka med just nu men jag ville ändå skriva en överklagan för att vara helt ärlig om vad som hände och för att be om ursäkt för det jag gjorde. mitt mål är inte att försöka bortförklara något utan bara att erkänna mitt misstag och visa att jag verkligen ångrar mig. jag hoppas att ni kan ta min ursäkt i beaktning och se att jag verkligen menar det när jag säger att jag är väldigt ledsen för det jag gjorde och att jag verkligen vill göra rätt om jag får en chans till. Vill bara ha en sista chans har varit bannad i över ett år.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka