Accepterad ogge.. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: steam:110000113e1adce

Vad är din discord tagg? _.ogge

Vem var det som bannade dig? sp0ky

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-12-30 22_48_20.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde bland bergen med en sportbil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick en prio jag åker på den och los zetas står och skjuter mot los capos tror jag från berget in mot deras gänghus sen så ser jag en los zetas bmw åka bland bergen där så jag åker runt med min bil och åker försiktigt upp i väldigt låg hastighet sen märker jag att det blir brantare så jag hoppar ur bilen sen springer resten av biten sen springer upp på berget sen ser jag deras bmw där sen springer jag tillbaka till min bil och rullar ner den från berget i typ 20 km/h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. dem var inte felaktig det var jag som som gjorde fel och det kommer ej ske jag kommer inte köra bil bland bergen igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av mina bans tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort var att vänta tills dem som var på berget åkte ner och sen jaga efter dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska köra bil bland bergen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill aldrig se dig göra om de bara för någon annan gör de ska it du göra de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka