Nekad Orsk | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Ditt discord namn: orsk.1

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad för typ av beslut gäller det? c logg

Vem/vilka tog beslutet? bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? för att i klippet så ser man poliser uppe på berget som jag omöjligt kunde sett, jag visste inte ens att polisen var där när jag stängde av min dator.

Hur är beslutet felaktigt? inte felaktigt från staffens sida men de blir ju lite konstigt från min då jag inte ens var medveten om att polisen var där. för att förklara situationen så la jag iaf död på en väg vid humane och hade legat där några minuter utan att något skett så jag stänger av för jag ser inget pågående scenario men sen blir jag tillkallad till support av bubblegum och får se ett 6 sekunders klipp där poliser springer runt på berget och det står en polisbil på vägen som redan stått där i typ 15 min, jag kunde inte ens se över den lilla kullen bakom mig och poliserna var längst upp i bergen och därför tycker jag att poängen är felaktiga.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mSlMYM4DxP7rsseYp?invite=cr-MSxjeXMsMTQxNTkwMjA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

har vart lila spelare över en längre tid och har bettet mig bra och inte gjort regelbrott skulle inte göra nåt så dumt som c logg med flit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka