Nekad ogaboga | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogaboga

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor Lindgren

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2007

Vad heter du på discord? ogaboga#8505

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag typ nu också när det är sommarlov så kan jag spela varje dag 24/7.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 14 Februari 2021.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle göra denna servern mer trevlig att spela på och sen skulle jag vakta servern så mycket kan och jag vaknar typ vid 7 och sen nu när jag har sommarlov så kan jag spela från 7 på morgonen till 22:30 varje dag. Och om jag e aktiv varje dag så slipper vi lallare för då kan jag banna dom i en timme så dom lär sig och då vill fler komma in när inte det finns lallare inne.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har alltid vilja va en slags staff så jag kan hjälpa till så mycket jag bara kan och att hjälpa folk och göra servern trevligare att spela på och så det blir så bra RP som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är inne ofta och vaktar vid 7 då det inte är så många staffs inne och jag är mogen trevlig och snäll och jag tror det är bra om servern får SV så inga lallare kommer in och förstör den roliga RP som vi har i unive.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har varit SV och Support på andra serverar och då kan jag redan allting om ni skilljer med nån som inte har varit SV på nån annan server så då är jag bättre i det och sen är jag trevlig och mogen till SV och jag är snäll mot alla och hjälpsam och jag kan rpa!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli SV för att jag vill göra servern till en roligare plats att rpa på så inga lallare kommer in och förstör och jag vill hjälpa till så mycket och jag tror att jag skulle passat bra som SV här.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? nja beror på.

Är du whitelistad på serven? ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men det var typ när jag var ny i servern och sen rdmade jag en snubbe som var elak mot mig men då visste inte ens jag vad rp var för något men nu gör jag aldrig fel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka