Accepterad Sliskig Ragger | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brattö®

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? Banditexx

Vad är ditt Hex:ID 11000013c5e3db0

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går till skolan sen kommer ja hem typ 17 så är jag i garaget till 19 sen ute me polare till 22 sen spelar unajv tills jag ska sova. På helger så är jag i garaget tills typ 16 tiden sen spelar unive tills jag ska sova så på helger blir det väldigt många timmar. På lov brukar jag knega under dagarna sen spela på kvällarna. Men jag är som sagt väldigt aktiv då jag är president i ett gäng.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) visar under intervju eller skickar till SV ansvarig då jag inte kan bifoga här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. De ska kicka lallare eller svbanna. De ska rensa upp små saker och förebygga små regelbrott så helpers kan ta lite grövre saker.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag ofta ser lallande och regelbrott. Men när jag ser det så kan jag inte göra något åt det vilket gör mig frustrerad. Ser varje dag att folk är inne enbart för att lalla med sina kompisar och inte rpa seriöst. Därför vill jag bli SV så jag kan kicka eller banna om någon är inne enbart för att förstöra för oss som faktiskt vill vara inne och rpa och ha en trevlig stund och ha roligt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är att man brukar sina krafter/commands för att gynna sig själv eller kompisar. Tex att jag skulle ressa mig själv och mina kompisar bara för att vi dog i typ en trafikolycka. Kan även användas som att kicka någon i scenario för sin egen själv vinst.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka