Nekad Norton | Ansökan till Servervakt [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Vad heter du på discord? Gladnorton

Vad är ditt Hex:ID steam:110000146aab1e4

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. 5-7 timmar pär dag och på lov och helger är det mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? i typ 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/norto/OneDrive/Bilder/IMG_2859.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. för att hålla servern från lall och andra grejer typ som att folk vdm mig då kan jag sv bana han

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill få servern så det inte är några lallare och jag är polis och det är folk dagligen som åker på mig tar min bil och kör iväg så då kan det vara bra att kunna sv bana folk då och då när folk gör regel brott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man typ banar banar någon utan anledning typ om du banar någon du har bråkat med och att du banar folk för att ge i gen för att ni bråkade

Nekad.

Anledning: Utvecka frågorna "Förklara vad för uppgift en servervakt har", "Varför vill du bli servervakt på servern" och "Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt".

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka