Nekad NZ11 | Ban överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NZ11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196495090/

Ditt Hex-ID: 110000149af5cf2

Vad är din discord tagg? NZ11#2377

Vem var det som bannade dig? Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: lall ~Albinyouknow Den här avstängningen går ut om: 1 dagar ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det var en person som hållde på mot min vän då sa jag ett ord till han då slog han mig då slog jag han tillbaka sen slår dom min vän oc hjag stog kollade sen slog hans vän mig och då slog jag tillbaka sen efter det blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på trygghansa och skulle byta importer sen var mina vänner där då gick jag till dom då kommer någon och börjar kaxa mot mina vänner och mig då kaxar jag tillbaka då slog han mig av ingen anledning då slog jag tillbaka sen kommer hans vän och slår min vän sen slår jag han som slog min vän och efter det blev jag bannad fast dom började allt från ingenstans man ser också på klippet att dom börjar slå mig från ingenstans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej för han började kaxa från ingen stans mot mig fast jag bara stog där bredvid mina vänner sen började han slå på mig också då slog jag tillbaka sen kommer hans vän också

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mest när jag varit icke medlem och lallat sen en annan sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit tillbaka och bara gå därifrån och låtit det varit och bara sagt till dom att sluta tjafsa för det är ganska onödigt mitt på trygghansa liksom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja tt inte kaxa tillbaka och itne slå tillbaka ifall någon slår min mig eller mina vänner utan bara låtit det vara och inte tjafsa imot. Ja jag har lärt mig att man inte ska springa runt och lalla,slå folk fast just då hade jag ju en anledning till det för dom hade slåss mina vänner och kallat mig massa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Senast ändrad:
kommer neka denna. Anledningen är att du inte utvecklat så värst på punkterna och du har ingen direkt fin historik om man får säga så. Så denna nekas. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka