Accepterad Zorkenn | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199008346649/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e787219

Vad är din discord tagg? Zorkenwla

Vem var det som bannade dig? Sovaren

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja gjorde ett misstag och köra på 1

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla jag och min vän sprang och skulle fråga om bilen va till salu då bemötte han oss med dålig atityd och då sa vi käften typ sen körde han på mig 1 gång sen hoppade han ut och tog fram basebollträ och sa kom då tog ja bilen tjuv kopplade och åkte ifrån för ja var rädd ja bad min kompis hoppa in men han blev nertacklad. då körde ja på honom jätte liten snudd sen åkte ja iväg och sen kom tillbaka och körde på honom i full fart, ja vet det va jättedumt och ja ångrar mig super mycket. ja vet inte vad ja tänkte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och ja ångrar det jätte mycket och det kommer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag bar bara blivit bannad 1 gång Som Sv dom var felaktig samt 1 vanlig ban på ca 3dagar då jag och mina kompisar-Ig vi hamnade i bråk med några ig vi slogs och det blev kaos och vi slog ner vurandra ja vet det var lalligt ja skrev report oxå men ingen svara så ja slog ner en grabb och blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kunde ge tillbaka bilen till han och säga förlåt att ja tog bilen sen springa iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka