Accepterad Adam mohammed | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam mohammed

Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168766429/s

Ditt Hex-ID: steam:1100001480841dd

Vad är din discord tagg? kurden2653

Vem var det som bannade dig? RecLxss

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-15 192819.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att han bannade mig var för att jag Körde på min vän som jag rpade med och Vi skojade lite han försökte slå mig så jag tog ut min bil och körde över han engång för att han inte ska slå mig jag förstår 100% varför staffen bannade mig då jag gjorde fel och det kommer aldrig ske igen Han försökte bära mig och bara hålla mig Jag förstår 100% på att deta inte är en lall server och det kommer inte ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var ute och rpa sen gick vi till typ sandy och min vän skulle köpa jaktvapen då vi skulle jakta och då så slog min vän mig och då så tog jag min bil och körde över han en gång

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja när jag och mina kollegor patrullera när jag var polis så körde vi in i en vägg jag glömde rpa på skadorna då jag var ur tabbad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra på han och säga till min vän sluta då jag inte kunde slåss

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% att inte Köra på någon även om de är på skoj jag har rpat sen 2021 och lär mig av alla bans jag får

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka