Accepterad Melker08 | Ban Överklagan (Liddegame)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker08

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024716237/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f7239cd

Vad är din discord tagg? pro_asthehitman

Vem var det som bannade dig? Liddegame

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250809192847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råkade döda min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb stod och snk med några han börja slå mig och jag slår tillbaka för själv försvar och jag slår kanske 7 gånger då dör han för att han hade lite hp och efter ett tag kommer liddegame och tar mig staff call och frågar varför jag rdm-a han jag svarar att jag råka för han slog mig klart jag slår tillbaka det skulle jag göra irl och då får jag ban för det tycker inte det är en ban för det var själv försvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycket felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte på jätte länge senast kanske var 1 år sen men minns ej vad som hände

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? för han som banna mig så skulle jag väl dö själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte asså. för jag irl skulle slagit tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Nekad! Du kan ta och fundera på hur man beter sig på offentliga platser under denna 1 dagars bannen. Trevlig kväll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka