Nekad Nosse | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nosse

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199157627640/

Ditt Hex-ID: 110000145727300

Vad är din discord tagg? tecnoman35#8363

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 110 dager

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Tänk på vad du säger ! ~Quirkz303. Återstår: 109 dagar 18 timmar 31 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte riktigt men tror att jag använde fulla ord som det står på texten ovan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på gatorna precis när jag kom in till servern och gick jag runt ett tag och bara chillade på gatan och sen stöte jag på några killar som hamnade i bråk med några andra så jag jag fram och snackade med dom och sen sa dom fulla ord till mig så då sa jag fulla ord till dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker det själv att det var en felaktig ban för jag kom inte riktigt ihåg vad det jag sa men jag vet ialla fall att jag inte sa något super groft ord till dom

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kommit ditt till killarna och börja prata med dom när dom var med i ett bråk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså inte riktig för jag vet inte vad jag sa men ja att inte prata med folk när dom är i ett bråk som du inte har en anledning att vara med och att man kanske då kan säga några ord till folk som är lämpliga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka