Accepterad HATED | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HATED

Medlem
Servervakt
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/H83D/

Ditt Hex-ID: steam:11000015aa4d6a3

Vad är din discord tagg? 38an

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: bild_2025-10-06_010837446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han va på dåligt humör och jag sa busunge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Lämnade en grabb på sjukan och blev mött av en otrevlig och uppkäftig sjukvårdare, jag fick krycka och sa busunge för jag blev chokad av tiden jag fick och han tog åt sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tänker att det går båda vägar. Självklart ska man inte kalla en sjukvårdare busunge, där gjorde jag fel. Men man ska heller inte gå och hetsa igång nått bråk för att sen banna för dom besvarar dig, där gjorde han fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 1 gång innan och det var en felaktig ban som blev borttagen direkt. Dom bannade fel person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara tyst och bara ignorerat honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte besvara och prata tillbaka mot folk som hetsar och vill skapa problem. Låt dom vara, ta klipp, det löser sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka