Accepterad vinne | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vinne

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: wwpwbi

Vad är din discord tagg? kingsaltgurka

Vem var det som bannade dig? Oskarrrrr2008

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-07 161158.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skötte mig i serven och sa fula ord som jag inte menade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var en som var kaxig och håll de på mot mig som gjorde så jag blev arg och sa fula grejer som jag inte menade till nån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde så jag blev bannad för jag sa dem grejerna till han och det var inte en felaktig ban det var helt rätt av er.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tyvärr inte blivit bannad förr. Men nu har jag blivit bannad för första gången och det va inte roligt och det var dumt av mig. Och jag satte min punkt men kommer aldrig nånsin göra om detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara igga och gå därifrån och inte bryt mig vad han sa då skulle detta inte hända och då så skulle jag inte jag sagt detta som jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att skötta mig och inte säga fula ord och att jag ber så mycket om ursäkt för det jag sa. om ni unbannar mig så har jag lärt mig en läxa och det är att skötta mig så jag inte blir bannad igen. och att inte bry vad de andra säger om mig. helt utsagt bara gå där ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka