Nekad Noni | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Noni

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 17 Januari 2005

Vad heter du på discord? Nooaah#4644

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Ska försöka spela minst 3 timmar men det kan ändras beronde på vilken dag

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta, försöka vara inne varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 356

Vad heter du? NOah

Hur gammal är du? 15

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För jag vill hjälpa till i samhället för alla har rätt till sjukvården och den ska alltid finnas tillgänglig. Jag tycker även det är ett intressant yrke

Varför ska just du bli anställd? För jag är drivande och är väldigt aktiv. Samt jag är en bra kollega och kan sammarbeta bra

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja, jag har varit sjukvårdare på andra servrar innan

Berätta vad HLR är för någonting HLR är förkortning för Hjärt och Lung räddning vilket man gör i allvarliga situationer när personen är medvetslös. Bland annat ifall någon har drucknat eller någon har varit med om en bilolycka. Man pumpar hjärtat för att få igång det igen

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det är radion räddningstjänsten använder där de kommunicerar mellan varandra. Det är viktigt att ha ordning på denna radion och man ska endast snacka om yrket här och inte om fritiden osv. Via radion så kan man tillkalla kollegor eller infomera något viktigt

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka