Accepterad Noahglimme | Ansökan till Servervakt [Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glimme

Aktiv Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
168
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Glimme #0508

Vad är ditt Hex:ID 11000015b6b7fc2

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har rätt så bra daglig aktivitet. På vardagarna brukar det blir ungefär 3 timmar då jag går i skolan från 8-16. På helgerna så är jag mer aktiv och rpar mer än vad jag gör på vardagarna. Jag är bitr chef på meko vilket är en av anledningarna jag vill bli sv för att det kommer folk in och slåss och lallar där vardagligen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan i Maj 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/noahg/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202024-09-29%20113118.png
Skickade bilden under då den inte gick att bifoga här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vakta och hålla koll på spelarna på servern. Jag var tidigare helper och då var det väldigt underlättande med servervakter som löste problem när de är inne och rpar. Så jag skulle säga att servervakter hjälper staffteamet rätt så mycket. Som servervakt så är det väldigt viktigt att du kan alla regler för att annars så finns det inte någon ide att vara servervakt. Du ska ge konsekvenser vid regelbrott men jag tycker också det är viktigt att man tar det efter scenariot för att annars kan det förstöra ett helt scenario.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag har kolla på serverns regler och vill underlätta för staffs för att vet hur det hjälpte mig när jag var helper. Jag är bitr chef på meko vilket är en av anledningarna jag vill bli sv för att det kommer folk in och slåss och lallar där vardagligen. Det hade gjort det mycket bättre på meko om folk får konsekvenser för det som de gör. Nu på senaste har det blivit bättre men det är fortfarande mycket slagsmål och lall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du använder dina perms för att till exempel banna någon som du inte gillar eller som du bråkar med utan att personen har begått ett regelbrott. Abuse är när du använder dina perms för att vinna scenarion till exempel om du rpar med toggleid vid skott scenarion till exempel vilket gör att du ser folk igenom väggar därför måste du vara väldigt noga när du har toggleid på och när det ska vara av. Det kan förekomma att du bannar en person du bråkat med eller att du rpar med toggleid vid fel scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka