Antagen zoiduzu | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zoiduzu

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Marvin

Vad heter du på discord? zoiduzu

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014fca44c3

Ange ditt födelsedatum 15 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Kan ändras beroende på jobbet irl.
Måndag: 16.30 - 23.00
Tisdag: 17.30 - 23.00
Onsdag: 16.00 - 23.00
Torsdag: 16.30 - 23.00
Fredag: 14.00 - 02.00
Lördag: 11.30 - 02.00
Söndag: 11.30 - 00.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem ett par år sedan å sedan tagit en paus men nu har jag haft medlemskap i ett par månader rakt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/v/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202025-09-05%20201316.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill bli servervakt för att hjälpa till servern utan att vara helper, ett exempel när det kan vara bra att vara SV är i sjukan, det brukar vara icke medlemmar och eller lallare, folk som skriker och inte kan bete sig ALLS. Jag känner att jag kommer passa som SV då jag är aktiv på servern och är mogen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill givetvis underlätta för staffs, eftersom jag är runt omkring kartan mycket så ser jag också ganska mycket utan att specca. Ett ytterligare exempel är när man är på sjukan så är det ofta folk som lallar, då kan det vara bra att det finns någon som kan kicka eller svbanna beroende på grovheten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ju då när man använder sina förmågor till sig själv eller andras gynnande, ett exempel av korruption som servervakt kan vara att man kickar en person under t.ex biljakt för att undvika bli tagen eller liknande. Ett ytterligare exempel är ifall servervakter får tillgång till /revive så kan det användas för att reviva sig själv eller kompisar utan att utföra något slags rp eller ''överleva'' i ett scenario.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka