Antagen Kevlarskin | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevlarskin

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? r1v3kevlarskin

Vad är ditt Hex:ID steam:110000114f89fd8

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. max 5 timmar dagligen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/l6m05JsI4uOFuFs-A?invite=cr-MSxUTmQsMzg0MTAyMjEy&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att lätta staffs arbete på servern då en staff kan inte vara överallt och se allting, därför kan vi som är SV hjälpa till och underlätta ert arbeta.

Kan liksom använda mig utav, /dv /kick /toggleid /sv /svban för att hjälpa staffs & samtidigt kontakta staffs genom sv chatten så att man kan få dit en staff snabbt som kan snabbt lösa dem större problemen om det skulle förekomma.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till att underlätta staffs arbete och hjälpa till att ta bort alla dessa bilar överallt som blir lämnade förstörda, jag kommer som sagt inte dock leta efter sånt då det räknas ju som att man rpar på något som är en ooc sak.
Men simpelt sagt, jag vill helt enkelt hjälpa till att underlätta staffs arbete då staffs kan omöjligt hinna med allting som händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt?
Korruption skulle innebära T.ex, att man sitter och bannar & kickar folk höger och vänstar på andra motparten i scenarion.

Abuse: Jag använder mig utav toggleid under scenarion för att få ett övertag.

Dv: jag skulle kunna gå runt och dv motpartens fordon så dem inte kan ta sig vidare.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka