Antagen Atox | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atox

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad heter du på discord? Atooxx

Vad är ditt Hex:ID steam:110000144509d1e

Ange ditt födelsedatum 14 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Nybliven student som söker jobb, rpar för det mesta nu, runt 12 timmar om dagen som Bitr. Chef på meko.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan runt 20 Juli

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Oj, det var länge sedan vi snackar 4 år sedan men kanske 5-8 ggr, för det mesta småsaker som man höll på men när man var ung och dum

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. MItt jobb som Sv är att bara rpa vidare, men det innebär att jag ska vara en förebild för unive och alla andra i staden. Jag ska unterlätta arbetet för staffs genom att få bort onödiga personer som inte har på servern att göra samt hjälpa till ifall någon behöver hjälp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag blev nyss upphöjd till Bitr. Chef på mekonomen, vi dethär laget borde nog alla veta att det är rätt så kaos på meko VÄLDIGT ofta. Det är en anledning till varför jag vill ansöka men även för att hjälpa Unive framåt, få bort alla onödiga personer som inte har på server och göra samt underlätta för staffsen. Kom i samtal med en servervaktansvarig som tyckte att jag borde ansöka så här är min ansökning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption = Jag missbrukar min possition för egen vinnig, t.ex kickar eller bannar folk för mutning, eller ger lindigare straff till "vänner"
Abuse = maktmissbruk, använder min makt för att kunna vinna scenarion, kickar samma personer gång på gång (t.ex vänner för att "skoja" med dem)

Nekad.

Anledning: Inte tagit din intervju i tid!

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka