Antagen Ni__zz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig ]Rozii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ni__zz

Icke Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad heter du på discord? Ni_zz

Ange ditt födelsedatum 9 December 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag valde att ansöka då jag vill hjälpa Medlems-Ansvariga teamet att fortsätta få in nya spelare och nå nya höjder. Jag tycker att det är viktigt att känna igen problem spelare redan från början. Just nu är jag Trygg-Hansa chef och därför har gott bemötande.
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har varigt medlems ansvarigd på en annan server (Bruket) och därför vet lite om ämnet. Jag har mycket tid att lägga på det. Jag kommer vara seriös och trevlig för att visa att Unive är en server där man ska känna sig trygg och prata med alla staffs. Jag är väldigt noggrann och kommer ta allt seriös. Jag vet hur man faktiskt beter sig och att man ska hålla sig till regler och inte bruka sin roll på ett dåligt sätt. Har inga tidigare bans/varningar och har 1600timmar på Fivem. Har även hört från flera både utanför och innanför Unive att jag är väldigt seriös och faktiskt kan bete mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska självklart bemöta alla med god och trevlig ton oavsett hur den personer agerar. Man ska alltid vara hjälpsam. Som sagt ska man ALLTID hålla en god ton oavsett om andra parten är otrevlig eller inte.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att ryktet om Unives medlemmar är att man ska ha bra och social rp och inget annat. Under en längre period har jag sätt folk som tycker att Unive är en lall server och därför vill jag vara med att ändra det rycktet.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att Man ska följa diverse regler som är utsatta för att skapa en bättre rp nivå. Man har det Sociala i centrum där man alttid ska tänka på att ha en social rp oavsett scenario.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man har såklart ett ganska stort ansvar då man är en del av teamet som representerar Unive, då tycker jag att det är väldigt viktigt att man håller en god ton och är väldigt respektfull och beter sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Discord/Forum nästan hela dagen beroende på skoldagar är det väll 10 timmar ungefär. sen på lov skulle jag säga 15 timmar. sen att sitta vc är på veckodagar ungefär 5 timmar. helger 09:00-01:00 lov 09:00-01:40

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ha en bra dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka