Ej Antagen leostevil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leostevil

Icke Medlem
Meddelanden
128
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? leostevil

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ville ansöka till Medlemskap Ansvarig för alla som ansöker till medlemskap ska kunna ha en god och bra RP nivå och inte lallar vill kunna ta in folk på servern som ansöker vilket de ska kunna regler och göra bra scenarios. Jag vill kunna göra rpn rättvis med alla och kunna acceptera folk som är bra om sitt rp och att vara professionell och följa alla serverns regler Jag vill pausa rpn och göra arbete som MA även staff arbete. Jag vill ta in rätt folk som kan RPa bra och det är det vi strävar här på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig för att jag vill göra de nya medlemar bättre och att de är bra på rp och kan alla grund regler så att de inte bli medlem och lallar. jag vill hjälpa till serven och ha ett gott humör när man spelar på unive och ansvara för mitt arbete som MA. jag kommer hjälpa er koodinatorer och inte vara en dålig MA som att vara korrupt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta med snäll ton och inte vara sur och låta dom prata till pungt och sedan prata man de man vill säga. och man kommer professionelt till andra som man bemöter

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Kunna utföra roliga/bra scenarios, kunna alla serverns regler, ha bra RP nivå, ha respekt mot alla och bete sig professionelt. och att inte lalla. och att kunna utveckla rp nivån som mycket man kan och jag all rp till rolig

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Du ska vara professionell och kunna ha en bra attityd, även om du har en dålig dag så ska du fortfarande respektera allihopa och försöka hålla en god ton och inte vara arg på andra utan anledning. Man ska vara seriös i RP nivå/scenarios och inte lalla runt. Jag kommer försöka mitt bästa och se till att medlemmar ha det bra och bra RP nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att kunna göra alla nya medlemmar till att följa alla grund regler och inte lallar och beter sig dåligt till andra medlemmar

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna vara aktiv flera timmar per dag. Jag är alltid iallafall 97% av dygnet aktiv i dc, sen ig är jag alltid aktiv 5 timmar plus, kanske mer eller mindre. Då det beror på hur mycket plugg jag har i skolan samt hur mycket jag har i mit tprivatliv men som sagt är varje dag alltid aktiv i dc och mitt pm är alltid öppet samt att ig är jag aktiv 5 timmar plus eller minus.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka