Inaktuell t.o.b.b.e | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t.o.b.b.e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
383
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? t.o.b.b.e

Ange ditt födelsedatum 5 April 2006

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit det tidigare men under den tiden hade jag mycket i mitt liv som gjorde att jag inte kunde lägga ner lika mkt tid på mitt MA arbete som krävdes som gjorde att jag vart demotad. Jag vill gärna kunna hjälpa till på servern med nya spelare samt kunna va en trygghet för andra spelare

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har spelat på servern i ett antal år och har god erfarenhet angående serverns regler o annat och jag har tidigare varit MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag anser att man ska bemöta andra människor med respekt och en god ton, även att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att alla som är medlem på Unive ska få en bra och god upplevelse. samt att folk som inte är medlemmar ska också vilja ansöka om medlemskap på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska följa serverns regler och hålla en hög rp nivå på servern, samt ha en god ton mot andra spelare men även staffs. DÅ alla ska få en bra och rolig spel upplevelse.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig är att se till att nya spelare trivs på servern, samt följer serverns regler och hjälpa till om de inte förstår hur de ska gå tillväga.

Hur ser din aktivitetet ut? Under vardagar kommer jag vara aktiv ungefär 6h, och under helger blir det säkerligen upp mot 8h

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har tidigare funderat att framöver bli staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka