Accepterad neogust88 | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hjk6sdjr647833ekfgo4eo/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Rolf karlsson

Vad är din discord tagg? Rolf Karlsson#9426

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar fordon på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag lånade den BMXen i 10 sekunder för jag skulle vissa vilken cykel jag hade velat ha men fick tydligen inte vissa utan att bli bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jadu jag va utanför marja-lisa bil affär och skulle vissa en bmx som jag ville ha och precis när jag kollar lånade den så tog det inte mer än 10 sekunder innan jag blev bannad för att jag ville vissa den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va felaktig ban men jag kan ha duktigt fe, trodde att man fick låna en cykel i max 10 sek men det fick man tydligen inte. sorry för det ska inte vissa vilka cyklar jag vill ha. ska inte hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ena gången va det för att det va en som började slå mig och mina två kompisar, men det tog inte lång tid innan jag blev unbannad utan problem. andra gången va det för att jag gick in i sjukvårds salen men det va inga större problem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade väll kunnat peka på den och inte hoppat på den direkt, och istället för att bara hoppa på en sekund så hade jag kunnat fråga någon ifall de va deras och fråga om jag får prova den istället för att bara hoppa på men jag tar på mig det till 100% kunde ha frågat så hade det nog blivit andra resultat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska fråga före och tänka efter innan jag gör något. även att aldrig ta andra bilar på GZ för det är emot reglerna och det ska aldrig upprepas kan jag svära på förlåt mig. hoppas ni förstår mig och att jag får en unbannad för jag ber så mycket om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka