Nekad puffeluffe | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffeluffe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199637442607/

Ditt Hex-ID: steam:110000163f7b02f

Vad är din discord tagg? puffeluffe

Vem var det som bannade dig? 2eeasy123

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte råkade flyga in i några mc grabbar utanför doms mc gäng och sen sa min vän i radion att jag skulle åka in i gäng huset för skoj skulle och då tänkte jag inte efter och gjorde det och där inne fick jag typ panik attack för jag trodde dom skulle skjuta mig så jag åkte in i massor människor som ledde till att jag vart bannad för grov vdm det jag gjorde va inte okej och det va vdm skulle jag också sagt men det va inte meningen att köra på så många människor ville bara komma ut därifrån jag fattar 100% varför dom banna mig men jag vill bara få en ny chans och vissa att jag ska bete mig och inte lalla som jag gjorde där och tills nästa gång tänka efter innan jag gör något sånt där dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är securitas och åkte skit snabbt med en secutitas bild som går typ 350 eller mer och sen när jag kom med min vän där vid sons of arnchy eller vad det heter då flög jag in i 2 stycken av mc grabbarna sen så sa min vän att jag skulle åka in i doms gäng hus och då tänkte jag inte efter och bara lyssna och när jag väll var inne där så kom det massor mc gubbar överallt och då fick jag panik att dom skulle låsa in oss och döda oss så då börja jag köra över allt för att komma ut och då råkade jag köra på massor av dom som jag tror ledde till att dom dog och sedan kom jag ut och åkte iväg men då var det för sent för då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va mitt fel att inte tänka efter innan jag gör något så här dumt och jag skulle bara va mer försiktig ifall jag var fast där jag fattar att jag vart bannad för jag bröt mot reglerna men jag vill ha en ny chans och vissa att jag kan bete mig och inte lalla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Anticheat , slåss

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle tänkt efter om det var värt en ban och ska tänka efter nästa gång jag tänker göra något dumt hoppas du förstår mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det ska inte hända igen jag fattar att jag har gjort fel vill ha en ny chans att vissa att jag kan bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka