Accepterad puffeluffe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffeluffe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199637442607/

Ditt Hex-ID: steam:110000163f7b02f

Vad är din discord tagg? puffeluffe

Vem var det som bannade dig? jonte1

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag värnade inte om mitt liv och drog när jag hade vapen siktad mot mig jag fattat 100% att detta ledde till en ban det va klantigt av mig att inte tänka efter innan jag åkte iväg jag har lärt mig mitt misstag och det ska inte ske nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror han valde att banna mig för jag fear rpa. Det som hände va att jag åkte runt men en el kick och jag kom nyss tillbaka efter en anticheat ban från typ 9 månader och nu känner jag ingen längre så jag är helt ensam och då blir det tråkigt och då valde jag mig för att hitta någon att reta så jag åkte runt lite tills jag hittat ett storg gäng med folk då åkte fram till en bil och skoj reta han med att inte är cool och annat strunt snack men då hoppade han ur sin bil med en clock och jag tänkte inte så jag åkte iväg men det är ju osmart för jag skulle ju har värnat om mitt liv det va dåligt av mig och jag fattar att ni banna mig för jag bröt mot en regel men jag vill bara ha en ny chans att vissa att jag klara av att spela utan att bryta reglerna jag hoppas du förstår mig jonte1 jag tänkte inte efter innan jag drog från han för om någon skullle gjort så i värkligheten skulle jag ju inte åkt iväg det va jättedumt av mig och det ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va mitt fel och jag skulle bara ha tagit upp händerna istället för att dra det va dumt av mig och det ska inte hända nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. anticheat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte brutit mot reglerna skulle rpat på det. jag ska tänka på detta tills nästa gång nu har jag varit bannad i 4 dagar så jag har lärt mig en stor läxa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka