Accepterad Ama99swweee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ama99swweee

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/swerxz/

Ditt Hex-ID: steam:1100001431e0bc2

Vad är din discord tagg? zikke.cc

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-21 205051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var med i slemmis dc och young gz för länge sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen aning skulle gå in en dag så såg jag att jag var bannad och då hade jag redan lämnat deras discords och då va jag bannad när jag skulle in under sommarlovet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de tycker jag för jag hade inget att göra med vad dem har i sina discords för satt där en gång men förstår deras beslut eftersom jag va med i discorden men hade inget med de att göra som va i discordesen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och jag har lärt mig utav mina bans. en utav mina bans var att jag d8 abusa me har lärt mig utav de och tog hela bannen jag fick

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle vart med i deras discords från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska joina probelm spelares discords

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka