Neo_() | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SkåNSkEn

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo prevolnik

Vad heter du på discord? ! SkåNinGeN#8267

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 14:00 - 23:00
Tisdagar: 14:00 - 23:00
Onsdagar: 15:15 - 23:00
Torsdagar: 14:10 - 23:00
Fredagar: 14:45 - 23:00
Lördagar: 10:00-02:00
Söndagar: 09:00-00:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag vill hjälpa Unive att bli en ännu bättre server genom att bli trainee. Jag ser ganska många regelbrottare när jag är inne på servern som inte omhändertas utan fortsätter bryta mot regler och sänka RP nivån. Vill kunna banna/kicka dem som bryter mot reglerna för att göra servern till en bättre plats att vara på samt roligare med en högre RP nivå. Unive är ju den ända servern jag spelar på så vill ju självfallet hjälpa till att göra den till en bättre och större server med bra community. Lallarna är dem som förstör servern och dem som får mig att vilja bli just trainee för att dem sänker RP nivån när jag spelar och det gör det mindre kul att spela tyvärr. Ser även när jag tittar på staff streams att det kommer in många reports som inte omhändertas och det händer även mig. Därför vill jag bli trainee och underlätta arbetet för alla staffs som jag vet jobbar hårt med att hinna med allting. Har även varit servervakt ett tag nu så vet hur man ska ta hand om t.ex lallare. Dessvärre har jag inte kunnat banna större regelbrottare i längre än 60 minuter utan behöver skicka in ett clip som kanske inte ens omhändertas. Därför vill jag kunna lägga en längre ban för till exempel mass vdm/sunt förnuft. Har stött på folk som kör runt i till exempel postnord bilar och kör över bra mycket folk utan konsekvenser utan dem kan bara i lugn och ro åka därifrån. Vill därför bli trainee för att kunna ta hand om dessa problemen då staffs inte alltid hinner med. Främst vill jag se denna server utvecklas till något ännu bättre än vad den redan är så folk väljer den här servern över en annan. Det är även väldigt roligt att lära en ny spelare hur saker och ting funkar på servern och se dem förstå hur allting funkar. Förstår att det är väldigt svårt att förstå allting med lall, sunt förnuft till en början hade själv problem med det till en början. Skulle vilja bli en skön trainee som folk känner sig trygga att fråga vad som helst om servern utan att känna sig dumma överhuvudtaget. Skulle vara roligt att kunna hjälpa dem här nya spelarna komma med i communityn då det kan vara svårt till en början. Anledningen till lall tror jag är att man inte riktigt förstår innebörden av regler och blir frustrerad och börjar lalla istället för att försöka. Skulle vilja hjälpa dem här att komma på rätt väg så detta aldrig hinner förekomma utan dem kommer snabbt in i communityn och kan börja rollspela seriöst. Tycker att jag skulle passa bra som trainee då jag känner mig trygg att prata med nya människor och tycker även det är roligt att lära känna någon ny. Är även nästan alltid aktiv i discord så för någon som undrar något är det bara att skicka i PM.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? det spelar typp igen roll för att jag vill bara hjälpa till med er staff och alla men om jag skulle tbx bli servervakt ansvarig och då skulle jag ta ett jätte stort ansvar över det och skulle göra det hella tiden för att om jag får ett jobb då gör jag det hella tiden. och jag skulle sätt till så att jag gjorde det bra och så att alla som jag gav det skulle inte göra det minnsa fel med det för att då skulle jag drat inne den rollen för att man ska bara ge mogna perssoner och som vet hur man rpar. För att vill bara bli trainee eller högre och men om jag fick välja så typ servervakt ansvarig eller krim ansvarig men det spelar ingen roll eller kanse ped ansvarig för att jag vet att det inte finns så många där det är vell bara två st och då kanse det skulle behövs mer hjälp där men jag skulle kona vara vad som det som behövs jag kan med vara mer en 1 ansvarig för att jag gör mitt jobb och gillar hjätte mycket och hjälpa till spesielt med denna servern för att jag verkligen älskar det och kommer nog med alltid och göra tror jag ifl så som det ser utt nu. Jag tycker med att det är den bästa servern i sverige och hela värden så att det mer med därför jag vill det och som jag skriv innan det spelar ingen roll vad som jag bli bara jag kan göra nytta med servern för att det är de jag vill och kommer och göra det som jag ska hela tiden och lyssna på allas sidor och hellt änkelt hjälpa till med server och skulle ta det på fyllt alvar om jag skulle bli trainee det änsa jag skulle göra är och jobba och jobba och jobba tills jag ska sova för att vill med bevisa att jag försänar det och att jag gör ett bra jobb för att det skulle jag ha gjort. Och jag vill bara bli det för att har velat bli det så länge nu så att det inte är sant. vill med hjälpa alla som behöver det som jag skriv innan för att jag kommer göra mitt jobb hela tiden och när jag säger hela tiden då menar jag hela tiden och det kan ni lita på mig jag tar alla mina jobb på fult allvar upp till 100% av % prosent och det säger mina vänner med att jag gör för att jag är inte en son som slarvar med mina jobb och lallar ront med det och det kan jag lova och jag hoppas att ni kan lita på mig. och vill med hjälpa alla som spelar på servern för att jag är glad det bara kommer 1 person till så då bli servern lite servern för att den bli störe för att den och jag vill jätte järna bli trainee eller sä kalat staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 7 månader

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit staff innan på en server, och dom hade nästan samma saker som Unive använder sig av. jag tycker även att sitta i support och speca folk är extremt roligt. men jag är väldigt datorkunnig av mig. det tar ju inte 2 minuter att banna någon, det går fort, jag är snabb på att skiva, vet vad jag ska skriva. jag är också mogen så jag är ingen kille som lallar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, det skulle jag vilja säga. Dessa är viktiga kommandon för trainees för att hålla reda på servern bla.

/revive (id) - återupplivar en spelare, det skulle kunna ske vid en bugg död, att man dör av en bugg eller spawnas död.

/kick (id) - sparkar ur en spelare ur servern, mer för att de ska lära sig rp nivån samt reglerna så att det inte ska upprepas.

/svban (id) (anledning) - en 60 minuters bann, servervakter använder detta för att man dels ska lära sig rp nivån och reglerna.

/noclip - viktigt kommando att känna till , gör att man kan flyga runt då man kan titta och hålla koll på scenarier och rp nivån samt så att alla regler sköts.

/tpm - man teleporterar till platsen som man markerat på mappen/kartan.

/sqlban (id) (antal dagar) (anledning) - en ban som man kan anpassa mer t.ex en VDM som kan ligga på en 5 dagars bann (minst).

/squlban (hex id) - unbannar, tar bort avstängning.

/m (id) - skriver pm in game för tips eller varningar som kan leda till ban. Eller självklart något annat. Vad man kan tänka på osv.

/goto (id) - man transporteras till id:et man skrev för att t.ex skulle ske någon brytande regel situation.

/freeze (id) - fryser spelaren så att den stannar om man t.ex skulle vilja ge spelaren skin för att den inte bytt kläder ännu.

/setjob (id) (jobb) - ger spelaren ett jobb som man skrivit in.

/givemoney (id) (antal pengar) - ger spelaren pengar i kontant form.

/bring (id) - teleportar spelaren till sig själv.

/who (id) - kollar om spelaren är icke medlem eller medlem, ett bra kommando som kan användas i situationer där det sker krim utan krim t.ex.

/announce - skriva i en offentlig chatt som hela servern kan se, vid viktigt tillfälle.

/ooc - skriver i OOC chatten.

/unfreeze (id) - gör så att spelaren kan röra sig i igen

/clearall (id) - tar bort alla föremål som spelaren har i sitt inventory.

/clearinventory - (id) man väljer specifika föremål som man vill ta bort från spelarens inventory.

/giveitem (id) - ger spelaren ett specifikt föremål.

/spec (id) - spectetar spelaren.

/skin (id) - ge spelaren skin, skin betyder att det finns fler kläd alternativ.

/sqlsearch (steam namn) - man får reda på Hex id.

/dv (radius) - man tar bort ett fordon, radius är område.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Aa vill bara säga att ni gör ett skit bra jobb med denna server :))

**Bump**
--------------------------
Medlemskap Ansvarig 📜
Servervakt på Unive 🛡️
Medlem på Unive 🐺
Kriminell 🔫

**Bump**
Medlemskap Ansvarig 📜