Antagen ZoZo AKA Essei | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shackinator

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Ditt discordnamn: dami5en

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff på Unive eftersom jag redan har erfarenhet av ansvar och moderation inom communityn Just nu är jag servervakt vilket har gett mig bra erfarenhet av att hantera situationer professionellt hjälpa spelare och se till att regler följs på ett rättvist sätt.
Utöver det är jag även biträdande på Inquisitor där jag har utvecklat mina förmågor, samarbete inom team och förmågan att fatta mogna beslut även under stressiga situationer.
Jag är aktiv engagerad och tycker om att hjälpa andra spelare att få en så bra RP upplevelse som möjligt Som person är jag lugn, rättvis och kan hantera konflikter på ett moget sätt. Jag vill bli staff för att kunna bidra ännu mer till servern och hjälpa communityn att fortsätta utvecklas i en positiv riktning det viktigaste för mig är social rp, och jag märker att många staffs inte är tillräckligt mogna för att fatta ett beslut. Även om någon gjort grovt regelbrott sedan när man ber dom komma support sitter och gråter kan man inte bara släppa ärendet för man har skuldkänslor det ska inte finnas några undantag för sådan brott

Vad tycker du inte fungerar på Unive? just nu den sociala rpn, har förekommit flertal gånger att folk inte kan rpa seriöst och då tycker jag fan att dom ska få en utskällning för så kan det inte vara, unive borde vara lika seriös som alla andra servrar och bara för det finns lite yngre folk betyder det inte att dom ska sitta och lalla och förstöra för resten av spelarna. det är patetiskt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jo jag skiter fullständigt i om folk sitter och gråter i mina pms eller några andras det ska inte finnas några undantag för sådan brott och jag är så trött på folk som inte kan rpa seriöst och jag om jag nu skulle bli junior-mod skulle jag snackat ihop mig med resten av staff teamet och komma på en lösning för hur vi ska ta hand och vad vi ska göra mot lallarna som håller på, sen ska man såklart hälpa varandra när man har ett ärende om någon inte kan något så hjälper jag såklart hen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell som staff handlar enligt mig om att kunna bete sig moget och respektfullt mot alla spelare, även om någon är arg eller beter sig dåligt. Man behöver kunna hålla sig lugn i situationer och inte ta beslut baserat på känslor eller vänskap utan följa reglerna och vara rättvis mot alla. Det handlar också om att kunna hjälpa spelare på ett bra sätt och samarbeta med resten av staffteamet. Som staff representerar man servern, därför tycker jag att det är viktigt att man tänker på hur man beter sig och hur man snackar med folk. För mig är det väldigt viktigt att vara professionell eftersom spelare ska kunna känna sig trygga med staffteamet. Jag är redan servervakt just nu och även biträdande på Inquisitor, så jag har redan fått erfarenhet av att ta ansvar och hantera olika situationer. Jag tycker själv att jag är lugn, hjälpsam och kan hantera konflikter på ett moget sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer nog köra lite 50/50, jag går ej i skolan och jobbar och pluggar hemirfån så ända ifrån 09:00 när jag vaknar till 22:00 kommer jag vara aktiv och kommer lägga upp det att jag kommer göra staff arbete fram till 15:00 då folk verkligen kommer in och rpa sedan fram till 22:00 kommer jag rpa, kan också justeras beroende på vad andra tycker om detta.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2022 har kommit och gått eftersom jag har annat för mig men jag känner att jag verkligen vill göra något för denna servern just nu, nu har jag varit medlem sedan 2025 ungefär när skolan började har inte så bra minne men tror det. men som sagt har spelat på servern sedan 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? absolut har varit med och devvat på en polares server 2024 och sedan gjorde han mig till delägare för att hjälpa till med allt, och det ger mig lite erfarenhet eftersom man tar staff ärenden och måste ta beslut på egen hand, utifrån det är jag även biträdande på inquisitor och vet vilka beslut som ska tas och vet hur man ska agera i alla olika scenarion.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? alltså jag skulle kunna arbeta inom kriminell ansvarig men skulle varit lite trist då jag är kriminell men utöver det nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka