Nekad neeo1o | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neeo1o

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? neoo1o

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Skrot och har haft en tuff uppväxt. Hans kompis Juan som han gick i skolan med kom från Mexico, han börjde tidigt att svära och det gjorde att Karl Skrot började även svära och bete sig som Juan. Karls mamma och pappa gillade inte detta. Dem tyckte de va jobbigt och började få Karl att sluta hänga med Juan, men Karl hade inga andra vänner. Karl lyssnade inte på hans föräldrar och fortsatte hänga med Juan, i 6an så begick Juan sitt första brott. Juan gick in på icka med en kniv och snodde massor av godis. Juan fick även Karl att göra sitt brott, Karl gick in med samma kniv och snodde ännu mer godis. Han gillade det. När Juan och Karl fyllde 19 så hade Juan fått uppdrag att sälja droger, Karl hängde med. De höll på med detta flera gånger om. När Karl fyllde 23 så skulle han få 500 tusen för att skjuta en person, han gjorde de och kom ifrån platsen, han blev hungrig och var tvungen att köpa en hamburgare på Unives resturang, när han hade beställt så kommer det in 7 poliser och griper han, nu efter 5 år i Fängelse så har han släppts, med mål att jobba på ett lagligt gäng och ta körkort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att kunna bidra med en väldigt social och utvecklad rp. Jag kommer att göra utvecklade scenrion och rp mycket med medlemmar runt om kring servern. Jag kommer att hänga på platser där många andra är för att skapa en social och bra rp. För de nya medlemmarna så kommer jag att hänga med dem och visa dem runt i stan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låt den andra partern ha en chans i ett scenario. Ifall jag skulle göra ett bankrån så ska jag planera allt noggrant osv, men i min plan ska jag tänka på att polisen har en stor del i scenariot, jag ska inte ta den allra snbabste bilen som går 400 med sjuka svängar och sen bara åka ifrån scenariot, jag ska t en bil som poliserna kan hänga med och faktiskt har en chans att ta oss efter rånet,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat länge på Unive tidigare och haft uppehåll nu under sommaren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tyvärr

Nekad.
Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.

Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka