Accepterad Hejsan | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? hejsan2

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan Meller.

Juan Meller är 28 år gammal och har haft en tuff bakgrund. Juan har levt tufft då hans föräldrar övergav honom. Andledningen var att dem inte hade råd att försörja Juan. Han var tvungen att ta tag i livet i egna händer och derför börjar han jobba. Han jobbar på olika jobb för att få ihop cashen. Hans ursprung är Mexico och har tidigare varit vice boss i Sinaloa Cartell. Som vice boss tog han stort ansvar och visade vad han är kompatibel till. Han har starka viljor och vet exakt vad han vill.

Juan har stora mål i livet, exempelvis få en fin familj och vara den föräldern han aldrig fick.

Vad kan du bidra med till serverns RP? I med att jag är mogen och kompetent och erfaren rpare så kan jag bidra mycket. Jag kommer att bidra med rolig, social och utvecklad rp. Jag kommer visa för andra hur rp ska gå till och influera folk till att göra bättre scenarion. Känner mig engarerad till att visa social rp så att scenarion blir utvecklade så att alla känner efter att "fyfan va kul dedär va" oavsett om dem "vann" eller inte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motpartens vinst ifall dem "leder" scenariot. Exempelvis, kriminell situation. Juan blir kidnappad och har vapen riktade mot sig, då ska han visa fair rp och spela med i scenariot och inte käfta emot.

Annat exempel, polis situation. Poliser kommer springades med vapen riktade, då ska man spela med i scenariot och spela för deras vinst, allstå ta upp händerna och fortfarande göra scenariot roligt för både dig och poliserna. de vill säga ta upp händerna, förhöret osv osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, RDM, VDM, sunförnuft. Kan förklara alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, jag har 1900 timmar på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Erfaren.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka