Accepterad nexl | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexl

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? nexl336

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Juan Pablo född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energisk, kreativ, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Juan Pablo är en streetrace intresserad kille med mycke erfarenhet inom bilar han är född 1998 och är för tillfället arbetslös. För 2 år sedan när Juan var med i en olycka på sin förra arbetsplats så tvingades han säga upp sitt jobb då han fick en fraktur i knäskålen. Juan drömmer om att ha råd med en snygg bil i framtiden men det är inget som spelar större roll. Han är allmänt glad och en driven person. Juan bor förtillfället hos sin bror uppe i öknen i en husvagn och kämpar för att skrapa ihop mat. Juans största och främsta mål just nu är att försöka knyta kontakter med nytt folk och skaffa sig något sätt att känna lite para. Så att han kan flytta ut ifrån husvagnen. Juan Har även ett intresse för cycklar och gillade att cyckla mycket innan sin knä skada. Juan har vunnit flertal tävligar och är en tidigare atlet och framgångs rik inom sin cyklings karriär. Juan gillar även att gå ut på krogen och att umgås med vänner men detta kan bli svårt ibland eftersom Juan ibland kan uppfatts som arrogant och en gnutta dryg. Han har även haft ett intresse för biljard men kunde inte satsa så hårt på det eftersom att precis innan han skulle vara med i billjard sm så bröt han armen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har inga direkt idéer så på rak arm men jag skulle kunna förbättra serverns rp genom mina erfarenheter. Jag har som sagt spela en hel del och har cirka 800 timmar på fivem. Jag skulle väll förmodligen kunna skicka in eventuella förslag på olika saker som ni kan lägga till för att ytterligare utveckla folks möjligheter till att skapa nya roliga scenarion. Jag kommer rapportera buggar osv. när det behövs dvs. när och om jag hittar några.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra så att scenariot blir roligt för båda parterna. Och inte bara spela för sin egen vinning då det inte är särslikt roligt att rpa med någon som bara försöker vinna hela tiden. Tex. springa ifrån någon som håller i ett vapen är inte särskillt roliga för den andra parten samt att detta faller under regeln fearrp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag minns var typ 2 år sedan jag spelade på unive senast.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Reaction rp (innebär att man ska spela och uttrycka känslor i scenarion.) Rdm (att man dödar någon utan anledning)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är väldigt aktiv och kommer rpa mycke.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka