Nekad jakob223 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakob223

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? jakobstelefon

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karl svensson 29

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? energi rolig komiker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Karl svensson och är bror med olle svensson och är 23 år gammal. När karl var liten så bodde han och hans svenska familj i trelleborg. I trelleborg hade familjen som en normal familj och hade inte svårt att betala för mat och boende. En dag när karl och hans familj skulle ut och gå så sprang en man fram till dem med en pistol, som jag skrev tidigare så var karl familj väldigt fattiga så de hade inget att ge. Rånaren sköt då karl föräldrar och han fick vittna det framför honom, en svensk familj såg när detta hände och de tog in karl i deras familj. Det tog väldigt långt tid för karl att komma in i familjen men tillslut så började han lära känna dem och de hade roliga stunder tillsammans. Familjen flyttade sedan till Sverige och när karl var 18 så flyttade han ut. Lite senare när karl hade flyttat ut så var det dags att tjäna lite pengar. et hade gått väldigt dåligt för karl i skolan så han valde att hoppa av. Han började lära känna lite folk på “gatan” och tillslut hittade han några som såg potential i honom, personerna som han träffade gav han några marijuanafrön och sa till honom att han skulle plantera dessa och sen sälja det som växte ut. karl var väldigt ny till droger så han fick ringa sin kompis som han hade varit vän med sedan lågstadiet, han hette Tommy. karl fick flytta in i hans lägenhet och de började plantera fröna. När gräset växte upp så tog de bladen och gick till han som gav dem fröna. Han sa åt dem att de skulle rulla gräset i Rizla och försöka sälja det till folk. karl och Tommy gick ut och började sälja det till folk, de bodde på ett väldigt bra område så det tog inte så långt tid för dem att sälja det. De levde på detta i ungefär ett år, efter ett år så tröttnade de på att plantera droger så de ville göra något mer. karl frågade runt lite och han fick tag i en som sålde två pistoler. karl och Tommy köpte pistolerna och de började planera för att göra ett juvelerarrån. De började med att bestämma vilken butik de skulle råna, karl och Tommy åkte runt lite och hittade tillslut en väldigt bra butik att råna. De planerade rånet och skaffade sig en båt som de kunde ha som escape plan. karl och Tommy gjorde rånet och de lyckades med det. De behövde ligga lågt efter rånet så de valde att flytta ut ur staden, så de flyttade till Unive Roleplay där de kan ligga lågt. karl och Tommy tappade pengarna när de skulle åka med båten så de börjar från scratch i den nya staden. Tommy valde dock att flytta till en annan stad så karl är själv. karl älskar att mecka med bilar och även att köra dem, han gillar även att umgås med andra personer och bara ta det allmänt lungt. karl största intressen är racing, han älskar att kolla på race och även att köra själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en väldigt erfaren spelare inom roleplay och jag tror det kommer ha stor påverkan till vad jag kommer bidra med till RPn på servern. Som jag sa så ville jag försöka skapa roliga och bra scenarion där båda parter ska få en så bra upplevelse som det bara går. o kommer bidra me bra rp o rolig. har spelat här många år så vet vad som gäller å händer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Den här frågan kan vara väldigt bred men när jag själv hör frågan så tänker jag ganska snabbt på att försöka skapa ett bra scenario där båda parter är nöjda. Detta innebär att man inte ska missbruka vissa regler på servern för att vända och vrida på ett scenario till sin egen vinning, ett exempel kan vara att man bara försöker hitta fel hos motpartern och skriver en massa i OOC att dem gör fel och hit och dit för att man själv ska få som man vill. Det är väldigt vidrigt beteende om du frågar mig. Jag vill ha scenarion där båda parter är nöjda utan att någon RPar för sin egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har spelat här innan och varit staff ett väldigt långt tag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka