Accepterad NEB7 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NEB7

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nelson

Vad är ditt discord namn? neb70275

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristian Ronald 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd,pratsamm och skön.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Cristian kommer från en fattig ort som det är vanligt med kriminalitet men hans föräldrar har fortfarande kämpat hårt för att han inte ska bli inndragen i kriminaliteten. föräldrarna har inte haft en bra utbildning då deras föräldrar kommer från ett fattit Afrika och dem har tivingast att fly och söka skydd. hans föräldrar sa att han altid skulle göra sitt bästa i skolan så att han inte behövde leva det här livet. han har inga syskon då han bara har lekt med bilar. hans dröm har altid varit att få jobba innom bil/bilförsäljningsbarnchen och han har bestämt sig att när han har tagit studenten så ska han försöka att jobba med det. hans föräldrar vill dock att han ska jobba som tex Advokat och han tycker att det är svårt att välja för att han vill ju jobba med det han älskar men han vill ju också göra sina föräldrar stolta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att ha en rollspela bra och försöka att få stämmningen att bli så verklighetstroget som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att båda parterna ska vinna så att det blir kul för båda parterna. Det gör man så att det inte bara blir kul för en själv utan också för den andra parten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT- Man ska inte försöka få polisens uppmärksammhet. NLR- Innebär att du minns saker som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar Roalplay seriöst och jag hoppas att jag kan få va med på den här fina servern.
 
Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top