NEB7
Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nelson
Vad är ditt discord namn? neb70275
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristian Ronald 23 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, schysst, framgångsrik.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en liten ort i stockholm där det har varit fattit i familjen och har alltid drömt om att jobba med bilförsäljning. han vill också jobba med billförsälljning eller polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att ha en seriös RP och tex jobba med att vara polis så att staden håller sig trygg och lugn. jag kan också bidra genom att jobba med billförsälning så att stadsborna får bättre service [att det är någon som jobbar så att det inte behöver vara stängt när det är för få på bilförsäljningnings platser som tex inquisitor).
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, om det leder till ettbättre gemensamt resultat i scenariot.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig varit med på någon eller denna GTA RP server och har därför ingen erfaranhet av att ha brutit mot reglerna men jag har testat att spela i servern på min brors dator men då har jag inte brutit mot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Rollspel (RP) – Lev dig in i din karaktär När du spelar ska du agera som om du verkligen är din karaktär. Tänk dig att du lever i spelets värld – prata, agera och fatta beslut som din karaktär skulle göra. Undvik att nämna verkliga saker som sociala medier, speltermer eller andra saker som bryter illusionen. 2. RDM – Ingen onödig skjutning Du får inte döda andra spelare utan att det finns en tydlig anledning inom rollspelandet. Allt våld måste ha ett syfte, t.ex. en konflikt eller ett rån. Slumpmässigt dödande förstör upplevelsen för alla andra. 3. Röstchatt – Prata som folk gör på riktigt Försök att använda mikrofonen när du spelar så att dialogerna känns äkta. Det blir både roligare och mer realistiskt. Om du måste skriva i chatten, håll det enkelt och se till att det passar in i spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en sån person som verkligen tar Roalplayen på allvar/verklighetstroget och jag hoppas att jag får en chans att få vara med i den här servern.
Vad är ditt discord namn? neb70275
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristian Ronald 23 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, schysst, framgångsrik.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en liten ort i stockholm där det har varit fattit i familjen och har alltid drömt om att jobba med bilförsäljning. han vill också jobba med billförsälljning eller polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att ha en seriös RP och tex jobba med att vara polis så att staden håller sig trygg och lugn. jag kan också bidra genom att jobba med billförsälning så att stadsborna får bättre service [att det är någon som jobbar så att det inte behöver vara stängt när det är för få på bilförsäljningnings platser som tex inquisitor).
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten, om det leder till ettbättre gemensamt resultat i scenariot.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig varit med på någon eller denna GTA RP server och har därför ingen erfaranhet av att ha brutit mot reglerna men jag har testat att spela i servern på min brors dator men då har jag inte brutit mot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Rollspel (RP) – Lev dig in i din karaktär När du spelar ska du agera som om du verkligen är din karaktär. Tänk dig att du lever i spelets värld – prata, agera och fatta beslut som din karaktär skulle göra. Undvik att nämna verkliga saker som sociala medier, speltermer eller andra saker som bryter illusionen. 2. RDM – Ingen onödig skjutning Du får inte döda andra spelare utan att det finns en tydlig anledning inom rollspelandet. Allt våld måste ha ett syfte, t.ex. en konflikt eller ett rån. Slumpmässigt dödande förstör upplevelsen för alla andra. 3. Röstchatt – Prata som folk gör på riktigt Försök att använda mikrofonen när du spelar så att dialogerna känns äkta. Det blir både roligare och mer realistiskt. Om du måste skriva i chatten, håll det enkelt och se till att det passar in i spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en sån person som verkligen tar Roalplayen på allvar/verklighetstroget och jag hoppas att jag får en chans att få vara med i den här servern.