Accepterad TurkYoggi | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TurkYoggi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Keppe #4194

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Gren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig, och hjäplsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan är en snäll och kreativ person som vill utveckla sig själv men också hjälpa andra att utveckla sig. Han har ägt väldigt många fordon innan i sitt liv och det är det bästa han vet. Bilar gör honom lugna och han är väldiogt intresserad inom det. Hans föräldrar bor i Kanada och tänker inte flytta tillbaka till Sverige för dem trivs där väldigt bra. Johan vill starta eget i framtiden och öppna upp en bilsalong och tjäna mycket med pengar. Men han vill också hitta en tjej som han kommer gifta sig med och skapa en trygg familj med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig och seriös rp. Jag kan göra så att folk känner sig trygga på servern och att alla känner sig välkommna. Jag har tidigare spelat på unive men tagit en paus. Jag är väldigt sugen på att komma tillbaka och rp lite då jag har lite mer tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta alla vinna och inte bara göra det bäst för sig själv. För att göra roliga scenario får man förlora ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Man har flera gånger brutit mot regler som man har tagit till hänsyn till som man lärt sig av. Råka burna på sjukhuset t.ex

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait är att man försöker få polisens uppmärksamhet, VDM betyder att man använder ett fordon för att helt random döda något

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat Unive innan väldigt lång tid så vet vad ni kräver

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga - Duck

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka