Nekad NEB7 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NEB7

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nelson

Vad är ditt discord namn? neb70275

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Cristian Ronald 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig och pratsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en familj i Sverige och han vill bli polis eller advokat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att ha ett jobb och en seriös och verklighetstrogen RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om man tex har en kriminell karaktär och blir tagen på bar gärning av polisen behöver man inte försöka undvika konsekvenserna till varje pris utan du kan låta polisen faktiskt lyckas arrestera dig eller om du är polis och någon begår ett välplanerat brott kanske du väljer att misslyckas att fånga dem för att ge dem en vinst som kan skapa framtida drama, hämnd eller spänning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig varit med på denna eller någon gta RP server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.COPBAIT innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet. exempel att du slår någon mitt framför polisens ögon. 2. METAGAMING inner bär att du tex säger till polisen att någon har begått ett brått som tex din kompis har sagt till dig i verkligheten. 3. F.NLR innebär att du tex vet vem som avrättade dig efter din återuppståndelse.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar ROALPLAY seriöst och verklighetstroget så jag hoppas att jag kan bidra med det.

Nekad.
Anledning
: Ditt discordkonto är mindre än 6 månader gammalt. Du behöver antingen ansöka med ett discordkonto som är mer än 6 månader gammalt eller genomgå vår verifieringsprocess. Det gör du genom att skriva /verifiera i unive discorden. Väljer du att verifiera dig behöver du inte ansöka skriftligt utan kan ta en muntlig intervju direkt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka