Natte Johansson | Sjukvården Ansökan [Elliot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Natte Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 17 Augusti 2005

Vad heter du på discord? Nate__#4185

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ~1150

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 3-4

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? ~1150

Vad heter du? Natte Johansson

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Därför att jag tycker att det är intressant. Jag vill kunna hjälpa till och till och med rädda andra folk. Jag vill också bli en sjukvårdare eftersom att jag vill kunna skapa nya vänner och hjälpa till mins kollegor. En till anledning är att ibland så kommer det inte ambulans när det behövs, så jag kan hjälpa till med det om jag kommer in i jobbet.

Varför ska just du bli anställd? Därför att som jag sa, jag gillar att hjälpa folk och göra så att dom känner sig trygga. Jag är också ganska aktiv i servern så jag kan finnas där när som helst. Jag gillar också att samarbeta så jag kan också hjälpa till mina kollegor vid många tillfällen.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej

Berätta vad HLR är för någonting HLR är hjärt och lungräddning, Man använder HLR när en person är medvetslös. Du kan också kolla om personen andas genom att ta örat mot deras mun, så att du hör om dom andas eller inte. HLR kan användas vid många tillfällen som Hjärtinfarkt eller om personen inte andas.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin innebär att man inte ska prata i mun på varandra, informationen sprider snabbt, om någon behöver hjälp så använder man sig av Klart slut eller slut klart

Har du några andra frågor? Nej

Grattis du väntar nu en intervju!
Gå in på https://discord.gg/A3ENJWREYc och reagera med Ambulansen.
Vi kommer då att se att du vill ta en intervju och kommer därmed att kontakta dig så fort som möjligt!
För frågor kan du skriva PM till mig!
//Elliot

Tillbaka