Antagen Nallish | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nallish

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: nallenpuh

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? jag skulle vilja bli staff eftersom jag är en snäll o trevlig person som många andra så har jag spelat fivem under en längre period, jag kan många commands o är mycket bra på att ta support jag har enkelt att inte ställa mig på en sida utan att vara neutral, jag har lätt att hantera stress o arga människor som kanske är upprörda över att dem kanske fått något problem som en felaktigt ban osv... jag har mycket tid o kan va in ofta o kan hjälpa till vid tider som kanske andra är hemma. Jag kan även ta hand om dem flesta problemen för jag är bra arr bemöta både arga o andra typer av personer, jag vill ju såklart även hjälpa folk som behöver hjälp med minsta lilla :)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker d mesta funkar på unive förutom att d är mycket shoot onsight detta kan man lätt annars tycker jag d mesta funkar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tycker man kan lösa detta problem på många sett sen har unive redan gjort d på några sätt, men d går att fixa genom att tex få en längre period av en roll som tex varning fast lite strängare för jag vet saker som hänt med folk som har varnings rollen men ändå inte fått något för d, detta är såklart bra efter som man kan ju alltid rpa men strängare regler o strängare beslut, o om man tycker d är felaktigt så får man överklaga det punkt slut. jag tycker även att man får ta hårdare straff på sker som är obligatoriskt o verkligen tänka på vad folk och spelare gör, o inte tänka jag orkar inte bry mig jag ger det t någon annan, o sen är d ingen som tar d så d blir bort glömt o inte tas återgärden på det

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker att man agerar professionellt när man vet hur man ska bete sig o hur man möter folk, man ska kunna bemöta folk på et moget sett o man ska kunna ta saker i egna händer o kunna ta återgärden utan att fråga någon annan o att man kan vissa att man kan bete sig på ett bra sätt, jag tycker även man ska va trevlig o bemöta folk på ett sådan sätt dem bemöter dig på o att folk som beter sig otrevligt ska få en bra o trevlig röst tbx. jag tycker även att man ska kunna spela utan att abusa sina perms utan att förstöra för övriga folk på serven. Man ska alltså kunna bete sig bland övriga på serven o man ska inte leka något bara för man har staff roll liksom inte säga "jag har staff så lugna dig lite" d är ju bara konstigt jag tycker man ska kunna hantera sina roller på ett bra sätt så andra kan acceptera dig o inte tycka du är en skit hög

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer at lägga upp d så när jag har tid(vilket jag ofta har ) då ska jag gå in o rpa göra staff arbete sen när jag är klar med det kommer jag att rpa en liten stund o sen komma tbx till staff arbete sen om jag får något viktigare i mitt privat liv så kommer jag att ta det före staff men kommer komma tillbaks så fort jag har löst problemet eller fixat d som hänt

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej inte direkt av staff men har vart servervakt många gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nae kan jobba vart som helst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka