Antagen V8AN | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V8AN

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
96
Vad är ditt namn i verkligheten? eric

Ditt discordnamn: v8an

Ange ditt födelsedatum 31 April 2002

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill kunna hjälpa till att bidra till den bästa rpn och göra så det inte är några problemspelare på servern, just nu märker jag själv hur tråkigt det kan vara att rpa, speciellt inom krim rp, där det ända som händer är att folk provecerar och beter sig som 12 åringar. "knulla din mamma" hit o dit. Detta tycker jag är skit tråkigt då jag vill t.ex kunna göra roliga scenario. Har då spelar länge på servern och vet att detta går att göra. Krim rpn har blivit skit på sistonde och då vill jag hellre kunna hjälpa och göra så det blir bättre. Är villig att offra att inte kunna rpa så mycket och då bli staff istället. Tycker dessa personer som bara provecerar och gå runt o ska knulla allas mammor kan gå o spela på någon annan server då jag inte vill ha de här på unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som jag tog upp åvan, tycker jag inte krim rpn funkar bra alls, folk hoppar ut o skjuter dirket samt tramsar sig så jävla mycket.
Försöker man t.ex göra ett scenario så ska någon komma o förstöra. Unive är för att rpa och kunna göra roliga scenarion, så vida jag vet så kör inte gängkriminella runt o kallar alla horungar o hoppar in o ut i bilar o skjuter folk. Sen tycker jag det är tråkig med andra folk som lallar också detta behöver inte betyda allt inom krim rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Kort o tydligt SKICKA DE SOM INTE KAN BETE SIG. Sen ska man inte banna alla heller, klart folk gör fel ibland. Jag själv har begått många fel, vissa är även nya till rp. Därför hade jag försökt hjälpa t.ex nya om de gör fel, sen om de gör grova fel så ska åtgärder tas spelar ingen roll vem de är om de kompis eller en helt ny spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man abusar inte sina roller, och tar inte parter för att man känner någon. Till exempel säg att jag är i ett skottscenario så kan jag inte noclipa för att kunna spela för min part, eller ressa t.ex.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag, kan vara staff nästan varje dag. Då jag kan balansera det mellan mitt privata liv och då Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Börjarde spela på servern 2021, sen har jag spelat i perioder.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo för allt.

Senast ändrad:
++rep Mogen och kompetent grabb, som kommer bidra med en lång och positiv framtid för Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka