Ej Antagen Vacwille™ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ditt discordnamn: vacwille

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på unive igen då jag känner att jag absolut inte fick ens en chans att visa vad jag kunna sist. Varför jag vart av med den var för att en FD Admin hade ett personligt hat mot just mig mer behöver jag inte gå in på just här :D. Jag vill visa att jag klarar av det och kan behärska rollen som helper. under min tid som staff var jag uppskattad av många spelare. I rep kanalen hade jag ca 40-50 + rep i rad. Misstag kan ske ingen är perfekt. Jag kan bemöta personer med respekt jag brusar inte upp för att folk hackar på varandra eller mig. Jag kommer alltid tala med en lung röst och lösa situationen på det absolut bästa sättet som går. Jag känner att jag trivs i rollen som helper/staff. Jag kommer alltid göra mitt yttersta för att prestera så bra jag kan och så noga jag kan så vi inte behöver göra massor av back jobb pga fel beslut. Jag kommer vara en god kolega att hanskas med och jobba med inom staff teamet och allmänt. sist jag vart shortlist så valde jag o ta min muntliga på ett dåligt tillfälle så jag kunna inte fokusera och svara på frågorna utförligt. Detta kommer inte hända denna gång.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har varit MA ett litet tag och både sett i reports o noclip att det är mycket VDM o lalla vid trygg. Folk kör ner bilar i vattnet m.m. sen finns det allmänt lall på servern som inte kommer kunna gå o undvika men kommer kunna gå att behärska :D

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi alla ska på ett bra sätt specca, ta in personer i support eller via /samtal och prata med dom om vad dom kan göra bättre istället för att banna. Om det är grovt det dom gör så kommer vi alltid prata med dom först innan vi tar åtegäder. Jag kommer alltid prata med en annan staff så vi är 2 st på beslutet och tycker o tänker samma.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur man agerar professionellt är igenom att vara lung, inte låta osäker, ALLTID vara trevlig mot alla i support spelar ingen roll vad dom har gjort man ska ftf visa en bra sida eftersom du representerar staff teamet. För mig är det extremt viktigt att visa en bra sida utåt, Dels för min egen skull och för resten av staff teamets skull :D

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? privat livet kommer alltid gå först ovansätt vad. Staff arbetet kommer gå över rpandet men kommer försöka rpa lite då o då så man behåller kontakterna ig och relationen med personerna.

Hur länge har du spelat på Unive? kom tbx nu som medlem 2025-08-08 så snart varit medlem i 2 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har stora erfarenheter inom detta yrke/roll. jag kan kommandos, regler & hur man ska bete sig och göra ett efektivt jobb.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan abolsut jobba med allt då jag är flexibel :D

+rep han lättar bra inom MA teamet och har rp bra och är kreativ och duktig. han vet vad han vill och en man kan lyssna på och lita på

-rep läser här att han har gjort reklam för andra servrar vilket absolut inte är okej samt ansökan är inte så värst utvecklad samt inaktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka