Antagen tjo0mannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjo0mannen

Medlem
Meddelanden
564
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? hesham

Ditt discordnamn: tjo0mannen

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Varför jag just ska bli staff då jag är mogen samt kompetent nog just nu är jag MA och jag har varit det nu i cirka 3 månader och det var limpis som tog in mig t MA teamet och jag har bevisat att jag kan hantera det bra nu vill jag ta en stegg upp o bli helpers för att kunna hjälpa till mer än vad jag gör just nu för att just nu tar jag in spelare till unive o det är hur bra och roligt som helst men tycker jag är nog bra och kan alltid göra mer då kan jag bli helper och hjälpa till med supp o allt annat

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är de oftast kvällen då det är it så många staffs inne och det förstår jag till 100% folk jobbar har skola men jag brukar alltid vara IG o RP på kvällerna så ist för det kommer jag kunna vara IG o specca alltid och tycker support just nu brukar man vänta lite för mycket då många staffs it vågar göra fel men jag själv är självsäker och vet vad jag gör :)

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Aktivera oss mer på spec samt reports oevsätt om det är en svår report till exempel en krim report att en har blivit shoot on sightad kan man skriva i staff chatten att en krim ans ska ta denna report så vi kan sammarbeta och få allt igång i serven. De brukar oftast vara mest aktivit på helgar då folk RP längre och då kommer det mer reports samt mer folk som hoppar supp då kommer vi kunna dela ut oss och göra sin del kan vara att jag tar supp andra speccar o andra tar krim supp

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är hur viktigt som helst att agera bra med sin staff roll kommer det folk in i supp ska du kunna lyssna på dem och veta problemet och bemöta dem med respekt och vissa dem att man väll lyssnar så att dem känner sig trygga och att man väll lyssnar på dem för att kunna reda ut problemet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer kunna vara aktiv som jag är just nu som MA är aktiv hela tiden kommer ej kunna vara aktiv på morgonen tills klockan 15 då jag har skola men dirket efter kommer jag kunna gå in i specc o göra staff arbete o på helgar kommer jag vara hur aktiv som helst

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som till exempel har varit MA nu i 3 månader ovh vet hur saker går till

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope :)

Senast ändrad:
+rep Mogen, Aktiv, Har driv till att vara staff har kompetens

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka