Nekad MrPangWnag | Ban Överklagan [Viktor5235]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MonsterPonsi1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038360474/

Ditt Hex-ID: steam:110000140426b9a

Vad är din discord tagg? monsiponsi1

Vem var det som bannade dig? Viktor5235

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-07-18_171628371.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något jävligt dumt. Jag jobbade på securitas, å efter ett tag där tyckte jag att inget nytt hände, så jag valde att sätta min lön på det högsta för att få mer pengar och tänkte att ingen skulle märka. Till slut tänkte jag inte på det mer och tänkte inte på hur tråkigt det blir.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag har spelat på servern i några månader nu och har jobbat på securitas i majoriteten av tiden, tills att jag jobbade upp mig till biträdande chef. På grund av att jag nu var bitr så kunde jag ändra löner, och ändrade då min lön till 9999 för att få in lite extra cash. Istället för att byta yrke till något jag tyckte var roligare så valde jag att utnyttja min roll på securitas och förstöra för mig och de andra på servern. Sen kollade de logs och såg att jag ädrade min lön och perma bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart mitt fel. Unive är min första RP server jag spelat på och har därför gjort misstag som jag ångrar. När jag började spela så fick jag lite småbans, men sen dess har jag knappt fått någon ban alls och har utvcklat min rp. Något jag då inte tänkte på var hur tråkigt det blir att bara ge mig själv pengar på det sättet jag gjorde och ber bara om en chans till på servern. Bannen var som sagt helt klart mitt fel eftersom att det står att korruption är oacceptabelt, men som sagt ber jag bara om en chans till då det är min första server och jag gjorde något skitdumt .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt, några småbans som lätt lall under min första tid på servern, men sen dess har jag utvecklat min rp jättemycket och inte fått några direkt stora bans sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Definitivt. Jag borde tänkt igenom att eftersom jag bara ger mig pengar så blir det inte roligt och jag får inte känna känslan av att faktiskt tjänat s mycket på ett legit sätt. Jag borde hållt mig borta från lönen och bara jobbat på, eventuellt bytt jobb eftersom jag tyckte att det blev så enformigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att oavsett om jag gör något bara för att göra det lättare för mig själv så ska jag i framtiden oavsett vart jag spelar tänka mig för och göra rp:n så rolig som möjligt för mig och alla andra. och som sagt så förstår jag nu att även om jag inte har tidigare erfarenheter av bans och rp så gäller alla regler för mig också och att jag inte kan gör a dumma saker bara för att. Jag har lärt mig hur mycket som helst om rp på grund av unive och det skulle vara ganska tråkigt om min resa å unive slutar nu pga av något så dumt som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka