Nekad Mostaffa.Ahmar | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mostaffa.Ahmar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? bombaren_.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Rashid och är 24 år gammal och har ett väldigt stort intresse för bilar med att mekka med bilar isåfall. Min karaktär har haft en väldigt bra uppväxt med föräldrar som bryr sig om en som alltid har funnats där för Abdi. Abdis pappa var en bil mekaniker där fick han sitt stora intresse för bilar. Han har alltid gillat bilar och alltid velat ha något att göra med bilar. Han har stora känslor för då bilar haha. Men han har också bra känslor så som att han är alltid snäll mot allt och alla sen älskar han också sina föräldrar han är alltid glad och rolig brukar hänga med kompisar på sin fritid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Just jag kan bidra med bra rp samt social rp. Tillexempel: Jag kommer göra roliga scenarion där inga regelbrott kommer att skes.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att båda två ska ha rolig i sitt scenario inte bara att ja ska ha kul båda ska ha kul i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm: Det är att man dödar någon utan anledning. Vdm. att man använder sitt fordon som ett vapen. Sunt förnuft grund reglen inom fivem roleplay. Tänka logiskt så som hade jag gjort detta irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört här innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka