Accepterad Mostaffa.Ahmar | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mostaffa.Ahmar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? bombaren_.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mostaffa Ahmar och är 23 år gammal. Han har haft en väldigt bra uppväxt med föräldrar som bryr sig om han och som alltid finns där för han. Han har alltid varit snäll mot allt och alla oavsett om de gör något hemskt mot han. Mostaffa är alltid glad och hittar inte på några dumheter så som att dricka alkohol eller snusa eller något kriminellt. Mostaffa har alltid varit bra i skolan. Han hade 300 merit när han gick ut skolan och han fick en bra utbildning vilket ledde till att han hade ett bra jobb i sin gamla stad. Han har intressen om bilar han har alltid haft ett starkt intresse om bilar och att laga bilar. Han jobbade som mekaniker innan. Nu så flyttade Mostaffa till unive och bor i en lägenhet och ska söka jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp. Roliga rp scenarion sen kommer jag också bidra med väldigt hög rp nivå kommer aldrig ske några regelbrott eller att jag lallar som medlem på unive roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att jag ska utföra ett scenario så att båda två kan ha roligt i de om vi tänker ett rån då är det inte kul för poliserna om jag kanske har gjort en set up så att 2 lastbilar bara korsar vägen och de kan inte ta mig alls de ska fortfarande vara roligt för mig och poliserna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Rdm: Det är att man dödar någon utan anledning. Vdm. att man använder sitt fordon som ett vapen. Sunt förnuft grund reglen inom fivem roleplay. Tänka logiskt så som hade jag gjort detta irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört här innan. Jag börja spela fivem 2021 har 2400 timmar och det är mest polis jag har fått timmarna på sen like krim på unive. Men jag har erfarenheter inom mekaniker och sånt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte rikitgt :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka