Accepterad sweicon | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sweicon

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Léon

Vad är ditt discord namn? bananerihuvudet

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Noel föddes i Norrland och växte upp med sin mamma och pappa. Han var det enda barnet i familjen Siljelid och hade en ganska lugn barndom. Noel var en snäll, lite blyg men också en kaxig kille. då och då. Han var hjälpsam och ofta rolig, och han älskade att fixa problem – särskilt bilar och andra tekniska grejer. När något krånglade, visste alla att de kunde gå till Noel för hjälp. Det som han dock var mest känd för var sitt stora intresse för bilar och motorer.

Redan som 3-åring fick Noel sitt intresse för bilar. Hans pappa meckade mycket hemma, och Noel hjälpte till så gott han kunde. Det kunde vara att hålla i verktyg, eller hjälpa till att tvätta bilen. Med åren blev intresset bara större och större.

Efter grundskolan började han på en mekanikerutbildning. När han var klar där fick han sitt första jobb på en liten bilverkstad i stan, och senare började han jobba hos Falck som bilmekaniker. Idag har Noel massor av kunskap om bilar och motorer. Han gillar att umgås med sina vänner, ha fester, spela musik och ibland vara lite galen och kaxig.

Noel är nu i en ny stad och hoppas hitta fler möjligheter för framtiden....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå RP nivå och kommer alltid tänka på serverns regler och sunt förnuft. Jag är mogen och har mycket erfarenheter,kan även skapa seriösa och roliga RP senarior. Jag har rp'at sedan 2021 på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte spela för att själv vinna hela tiden. Man spelar för att skapa en rolig upplevelse för alla inblandade. Det viktigaste är inte att vinna, utan istället att utveckla sin karaktär och göra rp senarios bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. En viktig regel är att man alltid ska använda sunt förnuft. Det handlar om att tänka på hur dina saker du gör påverkar andra spelare och att undvika att bryta realism ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit aktiv på den här servern i tre år och har mycket erfarenhet av RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka