Nekad Mostaffa.Ahmar | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mostaffa.Ahmar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? bombaren_.

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Svensson och är 25 år gammal född 1999. Han är en väldigt trevlig person och är en aktiv person som hittar på mycket saker. Hans bakgrund har varit ljus och bra han har haft många kompisar och mycket fritid. Han har starka känslor för bilar. Det är de han gillar mäst i livet att kunna köra runder i bilar. Han blir lätt sur men aldrig riktigt arg på någon. Ibland så kan han bli lite arg på vissa folk som inte kan bete sig och håller på mot han. Hans största framtidsplan är att jobba på mekonomen. Det passar han bra och han kommer att vara aktiv där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo men de jag kan bidra med till serverns rp är att kunna bete mig och kunna rpa bra. Roliga scenarion som också innehåller med sunt förnuft asså inga regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda ska också kunna ha kul i scenariot inte bara jag tillexempel om jag dör ska jag inte sitta och grina jag ska förstätta scenariot om de kanske dumpar mig eller tar mig till sjukhuset.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm är att man dödar någon utan en anledning. Vdm att man kör över någon utan anledning. Powergaming att man ska rpa sig på sina skador man får tillexempel om man blir skjuten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört mycket ortenwave och Lite Vågen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla om din karaktärs barndom

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka