Nekad Morningstar | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morningstar

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lullep03/

Ditt Hex-ID: 11000013a6c42b4

Vad är din discord tagg? Ainastutts#6519

Vem var det som bannade dig? Alve242

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag tror dem valde att banna mig eftersom jag faktiskt gjorde något fel och det var inget fel från deras sida alls utan bara mitt eget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär att jag hade plockat blommor till heroin och tänkte sälja det som jag brukar göra till någon som då har kriminella rolen. Jag blev så trött och arg på att jag inte själv kunde sälja eftersom jag inte fått svår på min krim ansökan än och så tänkte jag väll helt enkelt att jag kunde göra det själv men det var dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som gjorde fel 100%. Som jag skrev ovanför så gjorde jag ett fel val och det gjorde mig bannad men jag ångrar mig starkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min enda föra ban var att jag blev bannad för sunt förnuft men det löste sig snabbt när jag pratat med supporten då vi kom fram till att det var ett missförstånd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ju skitit i att gå ditt och följt reglerna som jag brukar göra och inte får damp över att jag inte fått svar på min krim ansökan än utan att bara ta det lungt och hoppas på att jag får svar en vacker dag :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska tro att jag kan göra vad jag vill och att jag måste fortsätta vara lugn och tro på att jag kommer få svar på min krim. Helt enkelt inte göra ett så uppenbart fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka